środa, 27 kwietnia 2016

5 punktowa chciejlista 2016 rok

Co jakiś czas robię sobie taką listę rzeczy, które chciałabym sobie kupić. Również przyszedł czas na rzeczy do kuchni takie jak sprzęt. jest tego stosunkowo mało, ale też te rzeczy nie kosztują po 5 złotych więc muszę sobie na nie uzbierać pieniądze w dłuższym okresie czasowym. Taka lista motywuje mnie by rzeczywiście uzbierać daną kwotę na daną rzecz. Jeżeli jesteście ciekawe co planuje sobie kupić to zapraszam do dalszej części tego postu.

Pierwszy produkt na mojej chciejliście to ekspres do kawy. Lubię budzić się rano i wypić dobrą kawę. Ostatnio byłam u mamy i bardzo mi się spodobał pomysł z tego typu urządzeniem, ponieważ bardzo nie lubię kiedy fusy pływają mi w kubki. Blee... Natomiast u mojej mamy cieszyłam się pyszną kawą, zaparzoną w ekspresie i to bez tych okropnych fusów :)) Mam ekspres na kapsułki, ale nie używam go ponieważ denerwuje mnie ciągła zmiana kapsułek i czyszczenia tych wszystkich przewodów w środku.


Uwielbiam warzywa i mięso gotowane na parze. Niestety nie mam w domu garnka do gotowania na parze nad czym mocno ubolewam. Dlatego chcę kupić sobie taki garnek by móc powrócić do gotowania na parze lekkich i smacznych obiadków. Ostatnio zauważyłam, że takie lekkie obiadki smakują mojemu partnerowi więc warzywa na parze nie będą mu przeszkadzały. Przynajmniej mam taką nadzieję. 


Trzecia pozycja na mojej liście to zwykły mikser. Wiem, że to jeden z podstawowych sprzętów w każdym gospodarstwie domowym, ale u mnie jakoś go brak. Od kiedy mieszkam z moim partnerem mikser mamy tylko w dużym robocie kuchennym i często się wściekam, że jak chcę robić naleśniki to muszę wyciągać cały wielki robot i potem mam masę zmywania, a tak wystarczy miska i mikser ręczny. 


Czwarty punkt to wyciskarka owoców i warzyw. Również mam ją w swoim wielofunkcyjnym robocie kuchennym, ale mam wrażenie, że ten element jest nieprzemyślany w moim robocie ponieważ resztki owoców lub warzyw wlatują do soku i doprowadza mnie to do szału w dodatku bardzo mało soku wychodzi. Kocham świeże soku z owoców i warzyw i jak bym mogła robiłabym je codziennie do obiadu, ale do tego potrzebuje porządnego sprzętu i zamierzam kupić go jeszcze w te wakacje. 


Ostatnio również pokochałam koktajle i chciałabym w swojej kuchni mieć blender do smoothie. Mogłabym robić sobie koktajle na drugie śniadanie czy deser. Na pewno używałabym go bardzo często. 



Jak widać jest 5 sprzętów i to takich, których bardzo mi brakuje w mojej kuchni. Każdy z nich znalazłby zastosowanie w moim codziennym życiu i na pewno nie leżałby w szafie bezczynnie. Zawsze staram się kupować rzeczy, które rzeczywiście będę używać, ale nie zawsze mi to wychodzi. Zdjęcia sprzętów to przykładowe modele. Dokładne monele i firmy będę wybierała przy zakupie danego sprzętu. Akurat lista jest ułożona w takiej kolejności w jakiej chciałabym wejść w posiadanie tych sprzętów. Teraz nie pozostaje nic innego jak uzbierać kasę na ekspres do kawy. Moje pragnienie jest na tyle silne, że pewnie szybko go kupię. Jeżeli coś kupię to na pewno się tym pochwalę na blogu pod jakimś przepisem :))
Zapraszam do obserwowania mojego bloga by być na bieżąco z moimi wpisami. 

Zapraszam na Instagrama [link]

Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz